2005-06-15

Jeg gir nå F

stort sett, i hele Michael Jackson.

Men det er litt rart at hvem som helst ellers av USA's svarte gjennomsnittsbefolkning ville blitt dømt skyldig i en slik sak som har versert. For en vanlig svart mann ville også rettssaken vært summarisk og ikke vart i månedsvis. Så ville de kastet ham i en celle og kastet nøkkelen.

Dog er det mulig at MJ's private fengsel bestående av Neverland og en avskallende ansiktsmaske egentlig ikke er stort bedre.

... and justice for all.

3 kommentarer:

  1. Jeg kjenner at jeg faktisk er litt fornøyd med at det i puritanske USA er konstatert at det er mulig å befinne seg i en seng sammen med et barn uten at det nødvendigvis foregår mystiske og unevnelige ting. Tidligere har jeg hatt inntrykk av at soving i samme seng nesten er et overgrep i seg selv.

    SvarSlett
  2. sånn fra siden, digresjon og så videre; bør ikke mennesker som lar barna sine ovenatte hos overgreps-mistenkte bli tiltalte? deri ligger forbrytelsen, spør du meg.

    SvarSlett
  3. Så enig så enig!

    SvarSlett